Tele2 internet, bellen en tv

Tele2

Internet aanbieder Tele2
Aanbieder: Tele2
Abonnement: Tele2 internet, bellen en tv
Downloadsnelheid: 20
Uploadsnelheid: 1000
Prijs per maand: € 35
Prijs per jaar: € 420
Prijs 1e jaar: € 450
Bekijk alle informatie van het abonnement
» Bekijk meer informatie bij Tele2 »
» Schrijf een review over Tele2 internet, bellen en tv van Tele2 »
Downloadsnelheid in Mbps20
IP-adres
Contractduur12
Datalimietfair use
Eenmalige kosten30
E-mailboxen1
Gratis bellen
Harde schijf
Aantal MBs:0
High Definition beeldkwaliteit
Huidige nummer behouden
Thuisinstallatieoptioneel
Modembruikleen
Scarlet Box
Spamfilter
Thuisvideotheek
Uploadsnelheid in Mbps1
Virusscanner
Persoonlijke webruimte20
Starttarief0.1
Bellen binnen regio0.08
Bellen buiten regio0.08
Bellen naar mobiel0.08
Gratis onderling bellen *
Aanbiedertele2
Prijs per maand in €30 tot 50
VerbindingADSL
Soort abonnementalles in 1

Triest.

Review geschreven door van Klaveren
02-04-2012
OnderdeelCijfer
Kwaliteit aanbieder2
Tevreden over abonnement2
Prijs / kwaliteitsverhouding2
Kwaliteit helpdesk aanbieder2
Gemiddeld cijfer: 2

Als we de tv aanzetten duurt vaak 20 minuten voor dat we tv kunnen kijken. En een paar keer per maand duurt het nog veel langer soms wel een paar uur. Met het internet is het vaak niet beter gesteld. telefoon gebruik ik practisch niet.

Ronduit slecht!!

Review geschreven door anna
21-02-2012
OnderdeelCijfer
Kwaliteit aanbieder1
Tevreden over abonnement1
Prijs / kwaliteitsverhouding1
Kwaliteit helpdesk aanbieder1
Gemiddeld cijfer: 1

Wekelijks en af en toe dagelijks resetten. Zowel telefoon,internet als TV vallen uit. Service helpdesk minimaal. Je zou toch verwachten dat er een compensatie wordt aangeboden en problemen adequaat worden verholpen, maar nee hoor, belt u maar terug als er weer problemen zijn!!Email account werkt dus niet meer en nu is de maat vol. geen gebel meer maar driftig op zoek naar andere provider, na ca. 10 jaar tele2.

tele2 wil niks verkopen aan zn klanten

Review geschreven door sjan van rooij
07-10-2011
OnderdeelCijfer
Kwaliteit aanbieder8
Tevreden over abonnement6
Prijs / kwaliteitsverhouding8
Kwaliteit helpdesk aanbieder1
Gemiddeld cijfer: 5.75

slecht bereikbare service, alleen als je telefoon van tele2 hebt is het gratis. moet de telefoon wel goed werken tuurlijk, een monteur willen ze niet sturen. mijn internet is draadloos maar de tv niet, overal kabels door het huis! een powerplug hebben ze wel te koop, maar ze willen geen verkopen aan mij. ?? dan sturen ze een rekeningetje van 8,95 naar de incasso met 62,00 euro incassokosten er boven op. bar slechte service, ben al weken om te proberen om er met de virtuele klantenservice eruit te komen, maar zelfs die weten nergens vanaf! ik ben nu op zoek na een andere provider. want 0900 nrs zijn te duur voor mij om te bellen naar de klantenservice.

Nooit meer tele2

Review geschreven door Chris
08-09-2011
OnderdeelCijfer
Kwaliteit aanbieder2
Tevreden over abonnement2
Prijs / kwaliteitsverhouding2
Kwaliteit helpdesk aanbieder1
Gemiddeld cijfer: 1.75

Bijna wekelijks heb je wel een bug of foutmelding bij het tv kijken, waardoor je weer alle stekkers eruit moet trekken zodat het systeem zich kan resetten. In het begin accepteer je (ik tenminste) dat nog wel, maar nu na twee jaar ben ik het spuugzat en ga ik overstappen. Nooit meer Tele2 voor mij. Voor 40 euro per maand verwacht ik dat ik gewoon probleemloos tv kan kijken en mijn internetverbing altijd werkt. Lijkt me toch niet teveel gevraagd..