Internet basic en bellen en televisie van xs4all

Xs4all

Internet aanbieder Xs4all
Aanbieder: Xs4all
Abonnement: Internet basic en bellen en televisie van xs4all
Downloadsnelheid: 40
Uploadsnelheid: 3000
Prijs per maand: € 61
Prijs per jaar: € 732
Prijs 1e jaar: € 681,14
Bekijk alle informatie van het abonnement
» Bekijk meer informatie bij Xs4all »
» Schrijf een review over Internet basic en bellen en televisie van xs4all van Xs4all »
Downloadsnelheid in Mbps40
IP-adres
Contractduur12
Datalimietonbeperkt
Eenmalige kosten10
E-mailboxen5
Gratis bellen
Harde schijf
Aantal MBs:320
High Definition beeldkwaliteit
Huidige nummer behouden
Thuisinstallatieoptioneel
Modembruikleen
Scarlet Box
Spamfilter
Thuisvideotheek
Uploadsnelheid in Mbps2
Virusscanner
Persoonlijke webruimte200
Starttarief0.1
Bellen binnen regio0.03
Bellen buiten regio0.03
Bellen naar mobiel0.155
Gratis onderling bellen *
Aanbiederxs4all
Prijs per maand in €50 tot 70
VerbindingADSL
Soort abonnementalles in 1

In de praktijk weinig waar van de lovende woorden van de consumentenbond

Review geschreven door klant 1343671
28-04-2014
OnderdeelCijfer
Kwaliteit aanbieder6
Tevreden over abonnement5
Prijs / kwaliteitsverhouding3
Kwaliteit helpdesk aanbieder1
Gemiddeld cijfer: 3.75

Mede op basis van de aanhoudende loftrompet van de Consumentenbond over de service, maakten wij januari 2013 de overstap naar XS4ALL voor een Alles-in-1 Basis pakket. Al direct, anderhalve dag na installatie door een monteur, kregen we te kampen met een meerdaagse storing, waarbij XS4ALL al snel de schuldige vinger richting KPN wees, zich beriep op overmacht en zich totaal niet verantwoordelijk voelde voor het probleem en meteen verwees naar de kleine lettertjes in de voorwaarden… Hoog oplopende mobiele belkosten (na anderhalf uur bellen gestopt met tellen) met de servicedesk en andere compensaties voor ongemak e.d. passen niet in de hoogstaande servicegerichtheid van XS4ALL. Na 4 dagen zonder internet, telefoon en televisie werd het probleem verholpen en werd door XS4ALL niks meer of minder vergoed dan het abonnementsgeld voor de dagen dat wij geen diensten hebben kunnen afnemen…. Euro 5,90 was de ‘schadevergoeding’, kortom niks meer dan wettelijke verplichting. Daarna eigenlijk geen storingen meer gehad. Het enige wat wel bleef tegenvallen is het bereik van het wifi-signaal van de Fritzlbox 7360. Deze bestrijkt de begane grond (gedeeltelijk een kleine tuin) en niet eens de helft van de eerste verdieping. Verschillende veranderingen dit meer te optimaliseren hebben geen verbetering gebracht. Nu, ruim 15 maanden later, bij thuiskomst na een week vakantie, bleek er geen verbinding te zijn met het XS4ALL-netwerk en weer duurde het heel 5 dagen en heel wat belkosten om de verbinding hersteld te krijgen. En uiteraard geen compensatie voor hoge belkosten en compensatie voor ander ongemak… Voor niet-geleverde diensten krijg ik wederom een paar Euro’s creditering, volgens wettelijke verplichting. Deze keer ben ik minder coulant… Een prima verbinding die ineens meerdere dagen offline is met een hoop onkosten en ongemak tot gevolg voor de klant en een provider die elke vorm van verantwoordelijkheid of fatsoenlijke servicegerichtheid van zich afschuift… Nee, onacceptabel… Deze klant is XS4ALL (binnenkort) definitief kwijt.